Superbohater(ka):

Trainee.

Misja:

#betheone

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: #theskyisnotthelimit.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Peleryna Superbohatera i własny symbol odzwierciedlający „Superbohaterskość”.
Energia. Inicjatywa. Kreatywność. Wyobraźnia.
Otwarty umysł. Szerokie horyzonty myślowe. Logiczne myślenie. Bystrość.
Dziecięca ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania:

Ambitne.
Zaskakujące.
Nieoczywiste.
Rozwijające skrzydła. Twoja peleryna nie musi obawiać się braku wiatru 😊.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz swoje CV i list motywacyjny (wyślij na: kariera@sho.com.pl).

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzul:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Odwagi.

#bebold&beautiful.

Superbohater(ka):

Creative z lekkim piórem.

Misja:

#betheone

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: #theskyisnotthelimit.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Peleryna Superbohatera i własny symbol odzwierciedlający „Superbohaterskość”.
Kreatywność. Wyobraźnia. Lekkie pióro. Wyczucie estetyczne i językowe.
Otwarty umysł. Szerokie horyzonty myślowe. Myślenie lateralne. Poczucie humoru.
Umiejętność odnalezienia diabła w szczegółach. Inicjatywa. Entuzjazm.
Inteligencja emocjonalna. Odporność na stres. Wyznaczenie priorytetów.
Doświadczenie w pracy twórczej i kreatywnej min. 2 lata.
Płynna znajomość programu MS Office (szczególnie Power Point) oraz języka angielskiego (poziom B2 i wyżej).
Znajomość programów graficznych i animacyjnych to SUPER AS wyciągnięty z rękawa.
Dziecięca ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania:

Kreacja od A do Ź (event, marketing, PR, komunikacja).
Twoje pomysły, które wspólnie będziemy realizować.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i dobre słowo (wyślij na: kariera@sho.com.pl).

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzul:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Odwagi.

#bebold&beautiful.

Superbohater(ka):

Event Coordinator.

Misja:

#betheone

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: #theskyisnotthelimit.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Peleryna Superbohatera i własny symbol odzwierciedlający „Superbohaterskość”.
Kreatywność. Wyobraźnia. Komunikatywność.
Otwarty umysł. Szerokie horyzonty myślowe. Logiczne myślenie. Bystrość.
Inicjatywa. Entuzjazm. Poczucie humoru. Dystans.
Inteligencja emocjonalna. Odporność na stres. Wyznaczanie priorytetów.
Super organizacja pracy. Terminowość. Sumienność.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata.
Bardzo dobra znajomość programu MS Office oraz języka angielskiego (poziom B1 i wyżej).
Dziecięca ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania:

Koordynacja kompleksowych projektów i działań event-marketingowych.
Budowanie długofalowych relacji z klientami, działania new business.
Współtworzenie ofert, koncepcji, kosztorysów.
Współpraca z podwykonawcami, negocjacje, networking, nadzór nad pracami.
Inspirowanie zespołu. Monitorowanie trendów rynkowych. Samorozwój.
Twoje pomysły, które wspólnie będziemy realizować.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i kilka dobrych uczynków (wyślij na: kariera@sho.com.pl).

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzul:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Odwagi.

#bebold&beautiful.

Superbohater(ka):

Event Manager.

Misja:

#betheone

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: #theskyisnotthelimit.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Peleryna Superbohatera i własny symbol odzwierciedlający „Superbohaterskość”.
Samodzielność. Samodzielność. Samodzielność.
Super organizacja pracy. Terminowość. Sumienność.
Skuteczne zarządzanie: zespołem, projektami, budżetami.
Kreatywność. Wyobraźnia. Komunikatywność.
Otwarty umysł. Szerokie horyzonty myślowe. Logiczne myślenie. Bystrość.
Inteligencja emocjonalna. Odporność na stres. Wyznaczanie priorytetów.
Inicjatywa. Entuzjazm. Poczucie humoru. Dystans.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat.
Płynna znajomość programu MS Office oraz języka angielskiego (poziom B2 i wyżej).
Dziecięca ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania:

Kompleksowo: planowanie, produkcja, realizacja projektów i działań event-marketingowych.
Tworzenie ofert, koncepcji, kosztorysów, harmonogramów, scenariuszy projektów przy współpracy z Działem Kreatywnym.
Zarządzanie zespołem projektowym oraz kilkoma projektami równolegle.
Budowanie długofalowych relacji z klientami, ponadprzeciętny client service, skuteczne działania new businessowe.
Współpraca z podwykonawcami, negocjacje, networking.
Inspirowanie zespołu. Monitorowanie trendów rynkowych. Samorozwój.
Twoje pomysły, które wspólnie będziemy realizować.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i kilka dobrych uczynków (wyślij na: kariera@sho.com.pl).

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzul:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Odwagi.

#bebold&beautiful.