Superbohater(ka):

Senior Event Manager

Misja:

’Betheone’ w Super Heroes Organisation.

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: ’theskyisnotthelimit’.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Udokumentowane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku min. 5 lat.
Samodzielne poszukiwanie rozwiązań. Samodzielność. Samodzielność.
Skuteczne zarządzanie: zespołem, projektami, budżetami.
Odporność na stres. Wyznaczenie priorytetów. Elastyczność operacyjna.
Super organizacja pracy. Terminowość. Sumienność i szczegółowość.
Inicjatywa. Entuzjazm. Poczucie humoru. Dystans.
Kreatywność. Wyobraźnia.
Komunikatywność. Biznesowy savoir-vivre.
Dyspozycyjność i obowiązkowość.
Płynna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint).
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie.
Ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania i obowiązki:

Samodzielnie i kompleksowo: planowanie, produkcja, realizacja projektów i działań event-marketingowych, wizerunkowych, promocyjnych, akcji ambientowych.
Tworzenie ofert sprzedażowych, kosztorysów, harmonogramów, scenariuszy projektów przy współpracy z Działem Kreatywnym, New Business.
Budowanie długofalowych relacji z klientami, ponadprzeciętny client service, skuteczne działania new businessowe.
Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
Współpraca z parterami i podwykonawcami firmy.
Monitorowanie trendów rynkowych.

Oferujemy

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji oraz premię za osiągane wyniki.
Pracę w zgranym zespole i przyjemnym otoczeniu (na Saskiej Kępie 😊).
Szansę rozwoju zawodowego.
Możliwość aktywnego udziału w budowaniu i rozwoju firmy.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i kilka dobrych uczynków w kreatywnej formie – ślij na adres: kariera@sho.com.pl.

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę SHO GROUP IZABELA PAŁDYNA, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami – stay calm 🙂

Odwagi. Just send it. Be bold.

Superbohater(ka):

Business Development Manager

Misja:

’Betheone’ w Super Heroes Organisation.

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: ’theskyisnotthelimit’.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie na analogicznym stanowisku (branża eventowa/marketingowa/reklamowa/PR). Udokumentowane sukcesy sprzedażowe, przetargowe i negocjacyjne.
Samodzielne poszukiwanie rozwiązań. Samodzielność. Samodzielność.
Inicjatywa. Terminowość. Sumienność.
Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów. Skuteczne ustalanie priorytetów.
Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. Praktyczna znajomość technik sprzedażowych.
Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint). Umiejętności przygotowania prezentacji, ofert handlowych, kosztorysów, raportów.
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (min. B2).
Ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania i obowiązki:

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów agencji.
Umacnianie i zarządzenie portfolio klientów agencji (klienci obecni oraz potencjalni).
Bieżąca analiza działań konkurencji oraz rynku branżowego.
Kompleksowa koordynacja obsługi procesów przetargowych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji.
Przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi na obecne potrzeby klientów agencji oraz monitorowanie ich realizacji.
Ścisła współpraca z działem Kreacji, Eventów, Client Service, PR.
Aktywny udział w spotkaniach i prezentacjach newbusinesowych, sprzedażowych.
Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju agencji.
Budowanie pozytywnego wizerunku agencji w kontaktach z klientami oraz partnerami biznesowymi firmy.

Oferujemy

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji oraz premię za osiągane wyniki.
Pracę w zgranym zespole i przyjemnym otoczeniu (na Saskiej Kępie 😊).
Szansę rozwoju zawodowego.
Możliwość aktywnego udziału w budowaniu i rozwoju firmy.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i kilka dobrych uczynków w kreatywnej formie – ślij na adres: kariera@sho.com.pl.

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę SHO GROUP IZABELA PAŁDYNA, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami – stay calm 🙂

Odwagi. Just send it. Be bold.

Superbohater(ka):

Junior Event Specialist

Misja:

’Betheone’ w Super Heroes Organisation.

Miejsce:

Wszechświat, w imię idei: ’theskyisnotthelimit’.

Czas:

Tu i teraz.

Niezbędne atrybuty:

Udokumentowane doświadczenie w organizacji/koordynacji eventów, projektów, działań marketingowych, promocyjnych, wizerunkowych, firmowych/korporacyjnych (min. 1 rok).
Otwarty umysł. Szerokie horyzonty myślowe. Logiczne myślenie.
Kreatywność. Inicjatywa.
Super organizacja pracy. Terminowość. Sumienność i szczegółowość.
Odporność na stres. Wyznaczanie priorytetów.
Komunikatywność. Biznesowy savoir-vivre.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint).
Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie.
Ciekawość (wszech)świata.

Czekające Cię wyzwania i obowiązki:

Koordynacja projektów i działań event-marketingowych.
Współtworzenie ofert, koncepcji, kosztorysów – ścisła i efektywna współpraca z działem Eventów, Kreatywnym, New Business.
Budowanie długofalowych relacji z klientami, udział w działaniach new businessowych, przetargowych.
Współpraca z partnerami i podwykonawcami firmy: negocjacje, nadzór nad pracami, bieżące raportowanie.
Monitorowanie trendów rynkowych.

Oferujemy

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji oraz premię za osiągane wyniki.
Pracę w zgranym zespole i przyjemnym otoczeniu (na Saskiej Kępie 😊).
Szansę rozwoju zawodowego.
Wsparcie merytoryczne.
Możliwość aktywnego udziału w budowaniu i rozwoju firmy.

Pierwszy krok w nieznane:

Wyślij nam trochę dobrej energii.
Dołącz: swoje CV, list motywacyjny i kilka dobrych uczynków w kreatywnej formie – ślij na adres: kariera@sho.com.pl.

Bądź czujny.

Nie zapomnij o umieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę SHO GROUP IZABELA PAŁDYNA, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami – stay calm 🙂

Odwagi. Just send it. Be bold.